Menü
Profil
KemoPass Fiók

Jelentkezz be a személyes hírfolyam és a cikkbeküldések eléréséhez.

Maximalizálták a távközlési adó mértékét

2012. június 4. · eredeti forrás

Kevesebb lesz a második félévtől fizetendő távközlési adó maximális mértéke havonta a parlament hétfői döntésével.

Az Országgyűlés május közepén határozott a hívásonként és megkezdett percenként kétforintos telefonadó bevezetéséről; a július 1-jétől hatályos törvény alapján két forintot kell fizetni a szolgáltatóknak minden elküldött üzenet - sms és mms - után is.

A távközlési adó erre az évre érvényes szabályait most, kevesebb mint három hét elteltével megváltoztatta a Ház: az adó összege havonta magánszemélyek után legfeljebb négyszáz, a cégeknél ezernégyszáz forint lehet. Az eredeti kormányjavaslat hétszáz, illetve kétezer-ötszáz forintos maximumot írt elő, ezeket azonban végül csak a jövő évtől, az ágazatot terhelő különadó megszűnése után alkalmazzák majd.

Erről az adózást érintő törvénymódosítások között döntöttek a gazdasági bizottság előterjesztésére. A testület a változtatást a távközlési szolgáltatók javaslatainak figyelembevételével indokolta.


KCMDB-be került: 2024-05-05, fidesz_hu_scraper_v2

General media widget
  • menu item 1
  • menu item 2